Nieuwe procedure: Wijziging IBAN

12 februari 2019

Het wijzigen van IBAN-gegevens bij uw AGB-code gaat met een wijzigingsformulier. Voor uw veiligheid en die van onze verzekeraars, vragen wij nu ook een bankafschrift op. Het bankafschrift is nodig om het ingevulde wijziging/opgave formulier te kunnen controleren.

Zo moeten wij de volgende gegevens kunnen controleren:
– De naam van de rekeninghouder
– Het volledige rekeningnummer (IBAN)
– Het adres
– De datum van afgifte; niet ouder dan 3 maanden.

Ontvangt u van uw bank geen afschriften meer? Dan kan u via het internetbankieren een bankafschrift opvragen. Elke bank heeft op hun eigen website een uitleg staan hoe u dit opvraagt.

HetĀ wijzigingsformulier stuurt u samen met het bankafschrift naar inkoopsupport@vrzzorginkoop.nl o.v.v. IBAN + uw AGB-code.

Hier vindt u ons wijzigingsformulier.